Magnifique Hairline i SAS-huset
Val av frisör en förtroendefråga

Inger är ny kund hos Magnifique Hairline. Beslutet att besöka Hairline mognade delvis för att arbetskompisarna rekommenderade salongen, men kanske framför allt då resultaten tilltalade.

Det är andra gången Inger besöker salongen, men det är redan nu uppenbart att samarbetet fungerar. Första gången hade dom experimerat med en kort lugg under den längre luggen, något som tydligen Inger gillade.

Inger vet exakt hur hon vill ha håret trimmat inför semestern. Hon vill ha en klippning som gör håret lätt att sköta, det viktiga är att snabbt och enkelt kunna bli fin i håret.

Inger är rädd om sitt hår och använder därför hårvårdsmedel rekommenderade av salongen. Visserligen kostar dom mera än på "Epa", men yrkesfolk vet att dom innehåller säkra ingredienser.

Trevlig semester!

Ett besök hos Magnifique Hairline är inte bara hårvård. Ingers och frisörskans smidiga diskussion om detaljer kring klippningen var en magnifik uppvisning i kommunikation.

Relationen mellan frisör och kund blir i bästa fall en gemensam upplevelse som förgyller kundens vardag och ger frisören tillfredsställelsen att få använda sin yrkesskicklighet.

Inger åker nu på semester, njut och upplev hårresande äventyr!

Johnny

Tillbaka
* Info * Salongen * Tony *

* Kundens val * Mode (4 sidor)*

* Brudservice * I Tonys stol *

Guidad tur